czwartek, 7 kwietnia 2011

Kurczaczek i inne szyciowanki

mam trochę szyciowanek z ostatnich dni .Dużo jeszcze mam do uszycia i nie wiem czy wyrobię .Na dodatek cała moja trójca ma ospę .OSZALEĆ można. :duh: 

Dzisiaj się zebrałam i obfociłam co uszyłam przez te ostatnie dni.

Kurczaczek na przebranie dla chrześnicy

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Bluzeczki dla moich chłopców

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Moja szmizjerka .Nie dopina się na manekinie ,ale na mnie tak.

Obrazek
Obrazek

Bluza dresowa dla mojej córki

Obrazek
Obrazek

półgolf też dla córki

Obrazek


Bluzka dla mnie (Chyba ją zetne na prosto u dołu bo....coś żle się czuje 

Obrazek
Obrazek

ta też dla mnie ,uszyta z resztek

Obrazek
Obrazek

A to sukienka dla klientki według jej pomysłów i życzeń .Hafciki też robiłam sama ,nawet te na tym cienkim tiulu.Myślałam ,że hafciarka zgłupieje na takim materiale ,a tu proszę ,zaskoczyła mnie . :D 

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

To na tyle :zdrowko:

1 komentarz: