niedziela, 11 września 2011

Ubranka c.d

Wczoraj nakroiłam i obhafciłam ,a dzisiaj hurtem zszywałam.
Widać ,że był hurt po najmniejszej linii oporu ,bo wszystkie na jedno kopyto ( końskie zresztą =)) =)) =)) =)) )


Więc tak -to dla córki mojej funfeli Eweliny.
Ta panterka do mnie nie przemawia ,ale do małej chyba przemówiła ,bo się na nia uparła ;) ;) ;)

Bluza i spodnie ( portki jeszcze nie podwinięte bo pacjentka uciekła do domu ;) ) 

Obrazek


I bluza z motylkiem -też dla niej

Obrazek

To dla mojej Pauliny

Obrazek

Obrazek

To cienkie bluzeczki dla dwóch takich co księżyc ukradli

Czerwona dla Adasia , niebieska dla Kuby 

Pocięłam je na kawałki i i pozamieniałam kolory :) 



Obrazek

Tu bluza dla Kuby- modrakowa

Obrazek

I w komplecie ze spodniami z takiego płócienka.
Na spodniach zrobiłam modrakowe rygielki

Obrazek

I zbliżenie na porteczki

Przód

Obrazek

Tył

Obrazek


A tutaj zestawienie dla Adasia w czerwieni .Ryglówki na porteczkach oczywiście też czerwone.

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek


Modele poszli spać ,jutro jak wrócą ze szkół to zrobie fotke na modelach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz