sobota, 17 grudnia 2011

Bombastycznie

A teraz to już jakaś mania - na razie tyle zrobiłam i nie zapowiada się ,że to już koniec =)) =)) =)) 


Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Karczochy

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i pózniej jeszcze jedna

Obrazek
Obrazek


I jeszcze

Obrazek

i jeszcze
Obrazek


Choineczka z piórek

Obrazek

Wianek na dzwi ze słomy

Obrazek

Te podkłady pod wianki kupiłam w markecie takie łyse - ozdobiłam je sama ;) 

Obrazek

A tu wianek styropianowy na drzwi i wielka bomba styrobianowa( 30 cm ) do powieszenia w komplecie.
Oblepiona jakąś tam kaszą i pomalowana.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



A tu choineczka ( ma jakieś 70 cm wysokości) z makaronu ,ryżu i różnych pierdół - dosyć wysoka - co prawda to ubiegłoroczna praca ,ale w tym roku jeszcze raz ją pomalowałam i wybrokatowałam - no ale to się nie liczy.
Stroiczek w wazonie dziś zrobiony.

Obrazek


Na razie tyle ,ale coś czuje ,że będzie jeszcze =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) 

Dziękuję za uwagę.
Trochę zaszalałam :wstyd: :wstyd: :bduh: :bduh: :bduh: :bduh: :bduh: :bduh: :bduh: :bduh: :bduh:

1 komentarz:

  1. Choinka z piór!!!
    Rewelacja!!!
    Hmmm ... mam zielone piórka na stroik wielkanocny ... ale ... może by tak choinkę zrobić ... hmmm :D

    OdpowiedzUsuń