sobota, 9 czerwca 2012

Z przeprosinami ...

Jestem Wam winna przeprosiny za mocne zaniedbanie i zapuszczenie bloga na amen.


Niestety doba ostatnio jakaś krótka się zrobiła ,a moje zajęcia skupiły się na sprawach innych niż blog .

Obiecuję Wam to wynagrodzić i nadrobić.
I proszę o wyrozumiałość.

Ostatnio troszkę się działo i pewnie większość z Was wie doskonale o czym mówię.
Nareszcie ruszył nasz sklep internetowy  www.ekodzianiny.pl . Jest jeszcze "gorący" i potrzebuje dopieszczenia, ale załoga  agencji reklamowej artkis pracuje nad tym .
Chłopcy bardzo Wam dziękuję i mam nadzieję ,że poprowadzicie mnie za rączkę i oświecicie kilka światełek w tym dla mnie trudnym świecie z kodami, systemami  i innymi cudakami. Dziękuję!!
Więc serdecznie zapraszam do obejrzenia nowych szmatek  w witrynie już sklepowej , a nie jak do tej pory blogowej.


Ze swojej strony dodam ,że w miarę możliwości będę zamieszczać tutoriale szyciowe .Takie pomagajki, które chciałabym , by ułatwiły wam szycie. Mam nadzieję ,że zdadzą się Wam na coś.
Jestem otwarta na propozycje . Więc jeśli macie jakieś pomysły co w pierwszej kolejności chciałybyście zobaczyć w tutku - zwyczajnie piszcie , a ja postaram się w miarę możliwości pomóc.

Na dzień dzisiejszy jest kilka przygotowanych i w niedługim czasie będą opublikowane tutaj na blogu .
Chciałabym również bardzo mocno podziękować mojej forumowej koleżance Siencji za stworzenie mojego bloga za to ,że  sprząta tu po mnie , za to, że o każdej porze dnia i nocy jest gotowa pomóc .Asiu dziękuję,  że jesteś !!!! Mianuję Cię moim BLOGOWYM PREZESEM.

i  jeśli już jesteśmy na drodze podziękowań to jest jeszcze ktoś kto chyba nie bardzo chce się ujawniać , ale już dawno uzyskał tytuł SKLEPOWEGO PREZESA.
Gdyby nie ten prezes to nie wiem.....
Więc anonimowy Prezesie - bardzo Ci dziękuję za wszelkie porady - za nocne rozmowy -za razem przejechane setki kilometrów (pomimo choroby lokomocyjnej - to było poświęcenie!!!) ,za " łeb" na karku!!!!!!!! Twoja wiedza jest dla mnie bezcenna !!!!!!!!- Dziękuję!!!!!!!!

Chciałabym również zmienić nazwę bloga - nie wiem czy można ?
Ale Blogowy Prezes pewnie wie- i pewnie pomoże , więc przygotujcie się na małe zmiany.

Dobra - wystarczy tego pisania , życzę miłego weekendu  , do zobaczenia wkrótce
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba określenie "pomagajki" zamiast zapożyczonych tutoriali :)
    Proponuję zacząć od najprostszych - zwykła koszulka, leginsy itp
    Pozdrowienia dla Prezesów!

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamusiu Peluś no dziękuję slicznie!
    Nazwę bloga można zmienić oczywiście, jak wsyztsko dagadamy to zrobimy odpowiednią notkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i fajnie, że wróciłaś do blogowego świata. Pomagajki na pewno się przydadzą, będę śledzić z niecierpliwością, bom zielona w temacie szycia ciuchów. po sklepie już buszowałam i pewne postanowienia poczyniłam, muszę się tylko nauczyć szyć....:) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)sklep już znalazłam:)fajnie ,że w końcu Ci wszystko działa:)pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń