sobota, 6 października 2012

Stworzenie krowobodobne

Jakiś czas temu uszyłam stworzenie krowopodobne, ale jak zwykle opuściłam sie w blogowaniu. Na forach już pokazywałam ,ale na osobistym blogu jeszcze nie, wstyd prawda ?? No nic, więc puszczam buraczka ( znaczy jestem czerwona jak indor- a indor jest czerwony?? hmm...) No dobra LOVE KROVE
i jeszcze takie dresiorki zaległe , których też tu nie pokazywałam.
i takie pierdutki jeszcze szyłam
No tyle z moich zaległości . Za wiele nie zrobiłam ale.... przecież ja kruszynka jestem i przepracowywać to sie nie lubię .:))))))))))))

3 komentarze:

  1. Krówka jest przesłodka, przeurocza, przepiękna i taka delikatniutka :)))
    A dresiki i etolki cudowne :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Przepiękne rzeczy :). Czy możesz mi napisać gdzie zamawiasz bawełne z której uszyłaś bluzy. Byłabym CI baaardzo wdzięczna :). Jeśli znajdziesz chwilę czekam na wieści nonove@poczta.fm Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy szyjesz,widać perfekcję w wykonaniu. A dresy te popielate to właśnie to,czego poszukuję dla chłopców:)

    OdpowiedzUsuń